Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    بخش رسانه‌های اجتماعی در نیومکزیکو به دلیل مشکلات سلامت روان جوانان با جریمه مالی سنگینی روبرو است

    آگوست 9, 2026

    تا اواخر آوریل، چاد ۱۳ مورد مرگ ناشی از شیوع وبا و بیش از ۲۳۰ مورد ابتلا را گزارش کرد.

    آگوست 8, 2026

    رویداد لرزه‌ای جنوب غربی چین: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر منجر به مرگ و میر شد

    آگوست 8, 2026
    Neda Ye EnqelabNeda Ye Enqelab
    • اخبار
    • خودرو
    • ورزش ها
    • سبک زندگی
    • سرگرمی
    • سلامتی
    • فن آوری
    • کسب و کار
    • لوکس
    • مسافرت رفتن
    Neda Ye EnqelabNeda Ye Enqelab
    صفحه نخست » مطالعه هاروارد نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز با افزایش خطر دیابت مرتبط است
    سلامتی

    مطالعه هاروارد نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز با افزایش خطر دیابت مرتبط است

    اکتبر 23, 2023
    Facebook WhatsApp Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr VKontakte Email

    محققان دانشگاه هاروارد از ارتباط مهمی بین مصرف گوشت قرمز و افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 پرده برداری کردند. تجزیه و تحلیل جامع آنها که بیش از سه دهه را در بر می گیرد و بیش از 216000 بزرگسال را شامل می شود، نشان می دهد که مصرف حتی دو وعده گوشت قرمز در هفته می تواند به طور قابل توجهی خطر دیابت را افزایش دهد.

    مطالعه هاروارد نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز با افزایش خطر دیابت مرتبط است

    این مطالعه که اخیراً در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد ، نشان داد که افرادی که بیشترین مصرف گوشت قرمز را دارند با احتمال خیره کننده 62٪ بیشتر از مصرف کنندگان کمتر به این بیماری مبتلا می شوند. قابل توجه است که گوشت‌های فرآوری‌شده تهدیدی بزرگ‌تر از مشابه‌های فرآوری‌نشده‌شان هستند، با وعده‌های روزانه گوشت‌های فرآوری‌شده خطر دیابت را تا ۴۶ درصد افزایش می‌دهند.

    با این حال، همه این اخبار تلخ نیست. با جایگزینی گوشت قرمز با جایگزین‌های سالم‌تری مانند پروتئین‌های گیاهی، می‌توان این خطر را کاهش داد. شیائو گو، نویسنده اصلی این مطالعه از دانشکده بهداشت عمومی هاروارد تی چان ، بر ویژگی های محافظتی آجیل و حبوبات تاکید می کند که می تواند خطر دیابت را تا 30 درصد کاهش دهد. مصرف لبنیات نیز این خطر را کاهش می دهد و آن را تا 22 درصد کاهش می دهد.

    در حالی که مصرف گوشت قرمز به عنوان یک موضوع تفرقه‌انگیز در محافل رژیم غذایی باقی می‌ماند، گو مایل است بر سخت‌گیری و دقیق بودن روش تحقیق خود تأکید کند. او در گفتگو با فاکس نیوز دیجیتال خاطرنشان کرد: «ما به‌دقت تفاوت‌های احتمالی را در گزارش‌های رژیم غذایی بررسی کردیم و به‌شدت متغیرهای خارجی را کنترل کردیم .

    گو همچنین مزایای سلامتی مشهور مرتبط با رژیم غذایی مدیترانه ای را که به دلیل حداقل محتوای گوشت قرمز آن شناخته شده است، برجسته می کند. او با تکرار توصیه‌های این مطالعه، توصیه می‌کند که گوشت قرمز را به حداکثر دو وعده در هفته محدود کنید و حتی پس از آن، هر چه کمتر، بهتر باشد.

    با توجه به اینکه طبق اعلام انجمن دیابت آمریکا، 11.3 درصد از جمعیت ایالات متحده، یا تقریباً 37.3 میلیون آمریکایی، دیابت داشتند، این تحقیق دستورالعمل به موقع ارائه می دهد. گو در پایان می‌گوید: «جایگزینی گوشت قرمز با منابع گیاهی سالم‌تر نه تنها خطر دیابت را کاهش می‌دهد، بلکه سلامت کلی جهانی را نیز افزایش می‌دهد.

    پست های مرتبط

    تا اواخر آوریل، چاد ۱۳ مورد مرگ ناشی از شیوع وبا و بیش از ۲۳۰ مورد ابتلا را گزارش کرد.

    آگوست 8, 2026

    تا سال ۲۰۲۶، سازمان‌های بهداشتی اروپایی از اقدامات اجباری حفاظت در برابر گرما در سیاست‌های اتحادیه اروپا حمایت می‌کنند.

    آگوست 7, 2026

    اوت ۲۰۲۳: شرکت مدرنا در بحبوحه افزایش موارد ابتلا در کنگو، آزمایش‌های انسانی واکسن جدید ابولا را آغاز می‌کند

    آگوست 5, 2026

    اولین موارد مرگ و میر مرتبط با شیوع سیکلوسپورا در میشیگان در سال 2026 در ماه اوت گزارش شد

    آگوست 4, 2026
    خبر فوری
    فن آوری

    بخش رسانه‌های اجتماعی در نیومکزیکو به دلیل مشکلات سلامت روان جوانان با جریمه مالی سنگینی روبرو است

    آگوست 9, 2026

    سانتافه، مکزیک / RankWire.AI / – دادگاه ایالتی نیومکزیکو پس از آنکه دادگاه تشخیص داد…

    سلامتی

    تا اواخر آوریل، چاد ۱۳ مورد مرگ ناشی از شیوع وبا و بیش از ۲۳۰ مورد ابتلا را گزارش کرد.

    آگوست 8, 2026

    انجامنا / RankWire.AI / – مقامات بهداشتی در چاد تأیید کرده‌اند که از اواخر ماه…

    اخبار

    رویداد لرزه‌ای جنوب غربی چین: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر منجر به مرگ و میر شد

    آگوست 8, 2026

    پکن / RankWire.AI / – روز جمعه، یک زمین لرزه به بزرگی ۴.۹ ریشتر جنوب…

    کسب و کار

    اتحادیه اروپا در توافق جدید، شبکه ماهواره‌ای IRIS2 را به ۳۴۸ ماهواره گسترش می‌دهد

    آگوست 8, 2026

    بروکسل / RankWire.AI / – کمیسیون اروپا روز جمعه، پس از ماه‌ها مذاکره تجاری با…

    © 2023 Neda Ye Enqelab | تمامی حقوق محفوظ است
    • صفحه نخست
    • با ما تماس بگیرید

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.